Motiváció fogyás legjobb fogyókúrás tipp

Képes, vagy motivált maradni a fogyás során? Néha diétával és edzéstervvel kezdünk fogyni, de nem fejezzük be. Lehet, hogy a külső nyomás túlnyomó lesz, vagy talán nem vagyunk készek a fogyásra. Bármi legyen is az ok, mind a férfiak, mind a nők különösen nehéznek találjuk ezt a diétás szempontot, a motiváció fogyás gyakorlását. 

De nem vagy kudarcra ítélve. Még akkor is, ha számtalanszor elkezdte és abbahagyta, akkor is meg tudja valósítani a fogyást. Néhány fontos készség felhasználásával egy kicsit könnyebb lesz motivált maradni, ragaszkodni a súlycsökkentési erőfeszítéseihez és elérni a kitűzött célt.

Tippek a motiváció fogyás megőrzéséhez

Használja ezeket a tippeket, hogy magasan tartsa motivációját, amikor törekszik a súlycsökkentésre.

Célok kitűzése és a haladás nyomon követése 

A fogyókúra elején hasznos lehet egy SMART célkitűzés. A SMART célok a következők:

A SMART célokat gyakran használják a vállalati környezetben, mert segítenek a munkavállalóknak egyértelmű stratégiákat és eredményeket meghatározni a siker érdekében. De hasznosak lehetnek azok számára, akik táplálkozási, fogyási vagy fitnesz célokat is megpróbálnak kitűzni. 

Motiváció fogyás? Hogyan állítsunk be egy SMART célt a fogyáshoz

Miután kitűzött egy célt, nyomon kell követnie a haladást. Akár tárol egy táblázatot a számítógépén, akár egyszerűen jegyzeteli a statisztikákat egy jegyzetfüzetbe, a haladás figyelemmel kísérése segít motiválni.

A követés és az önellenőrzés is fontos adatokat szolgáltat. Így, ha hízott vagy fogyott, akkor visszanézhet, hogy pontosan mit is tett. Az adatok (megítélés nélküli) betekintést nyújthatnak abba, hogy mely változtatások sikeresek voltak, és melyek módosíthatók. Ha vissza tudunk tekinteni az adatokra, jobban megérthetjük, hogyan viselkedéseink befolyásolják céljainkat.

Nyomon követheti súlyát, méréseit, testtömeg -indexét (BMI), vagy bármilyen egészségügyi viselkedését (például zöldségfogyasztás, napi lépések, adagméret vagy vízbevitel stb.). Emellett nyomon követheti érzelmeit. Rajtad múlik. Ha visszanéz, milyen messzire jutott, kevésbé valószínű, hogy visszatér a régi szokásokhoz.

Motiváció fogyás? A napi 1200 kalória étrend nagyon hatékony lehet

Jutalmazd meg magad. Az egyik legjobb módja annak, hogy motivált maradjon a fogyókúra során, ha jutalmazza magát étel nélkül. Néhányan golfozhatnak, vagy horgászhatnak. Másoknak tetszhet egy új könyv, vagy egy lusta szombat, amikor filmet néz az ágyban. Vagy talán szívesebben újítaná fel hálószobáját, vagy kirándulna.

Az emberek különböző jutalmakat élvezhetnek. Fedezze fel, mi az, ami boldoggá tesz – étel nélkül -, és állítsa be jutalomként, ha útközben kis célokat ér el.

Motiváció fogyás. Képes, vagy motivált maradni a fogyás során? Néha diétával és edzéstervvel kezdünk fogyni, de nem fejezzük be. Lehet, hogy a külső nyomás túlnyomó lesz, vagy talán nem vagyunk készek a fogyásra. Bármi legyen is az ok, mind a férfiak, mind a nők különösen nehéznek találjuk ezt a diétás szempontot, a motiváció fogyás gyakorlását. 

Motiváció fogyás? Jutalmazd meg magad az étkezés nélküli fogyásért

A hosszú távú fogyás sikere eléréséhez érzelmi étkezési szokásokkal kell megküzdenie, feltéve néhány fontos kérdést: Túl fogyasztja, ha mérges? Csepegtet egy extra adag desszertet, ha csalódott, vagy szomorú? 

Az őszinteség önmagával az egyetlen módja annak, hogy megkapja az érzelmi evés kiváltó tényezőinek valódi mértékét. Ha nem állsz velük szembe, mindig kevésbé fogod tudni irányítani a súlyodat. Jegyezzen fel jegyzeteket a fogyókúrás naplójába, hogy mit érez evés közben. Ezután szánjon időt a napló áttekintésére, és keressen olyan mintákat, amelyekkel esetleg foglalkozhat és változtathat.

Motiváció fogyás? A stresszes étkezés kezelése, így lefogyhat

Menj a Támadásba. Mindig lesznek emberek, akik arra biztatnak, hogy “csak egyszer” engedd meg magadnak. Ez nem igazán probléma, amíg “ez egyszer” nem történik meg újra és újra. Ne feledje, hogy az új étkezési terv nem csak ideiglenes étrend, hanem az Ön által választott életmódváltás. Ezt a mentalitást használva kiválaszthatja, hogy mit szeretne tenni ezekben a helyzetekben.

De ha valahányszor meglát valakit, aki újra égeti az új életmód céljait, az azt jelentheti, hogy egy pillanatra el kell gondolkodnia azon, hogy mi történik és mit akar valójában. Itt az ideje, hogy újra értékelje céljait, vagy emlékezzen a „miértre”. Előfordulhat, hogy el kell határolni magát, vagy komoly beszélgetést kell folytatnia másokkal a fogyókúrájáról. A társak nyomása nem szűnik meg, ha idősebb lesz. És ez nem érinti egyik ,vagy másik nemet.

Valójában a férfiak nagyobb nyomást tapasztalnak, hogy “férfias” méretű adagokat, vagy férfiasabbnak ítélt ételeket, például túlméretezett steaket. vagy hamburgert fogyasszanak. De tervezhet nem étkezési tevékenységeket szeretteivel, és keményen dolgozhat, hogy ellenálljon a kísértésnek, ha olyan környezetben van, ahol az étel része az ünnepeknek.

Motiváció fogyás? Használja az orvosi motivációt a nyomonkövetéshez

Egy informális olvasói felmérésben az olvasók 65% -a mondta, hogy a látszat kedvéért fogy. Csak 35% mondta, hogy az egészségéért tesz. Ez a tény meglepő, tekintve, hogy a fogyás milyen hatással lehet az egészségre és az általános életminőségre. 

Ha motiváltnak kell maradnia, hogy ragaszkodjon új étkezési és testmozgási szokásaihoz, gondoljon a cél súly elérésének egészségügyi előnyeire. Az egészséges testsúly elérésével és fenntartásával nagyobb valószínűséggel él hosszabb életet kevesebb egészségügyi problémával. Kisebb méret viselése a hab a tortán. A boldogabb, egészségesebb élet a végső jutalom.

Motiváció fogyás? Belső és külső motiváció a fogyáshoz

Ha könnyű lenne a fogyás, akkor senkinek sem kellene karcsúsítania. A tény az, hogy a fogyás rettenetesen nehéz, és a napi motiváció kezelése a legnehezebb. Fogj el egy elszámoltatható barátot, és járd végig ezeket a motivációs erősítőket. Szurkoljatok egymásnak, és tartsátok összpontosítva egymást. Az előnyök megérik, ha pályán tudnak maradni.

További cikkek

Fogyás combból? Hogyan fogyhat combról?
160 grammos szénhidrát diéta fogyás
Terhesség alatt fogyás? Fogyhat terhesen?
Fogyás 30 nap alatt? Melyek a súlygyarapodás gyakori okai?
Irritábilis bél szindróma fogyás? Hogyan vezethet súlycsökkenéshez
Jóga fogyás? A jóga segít a fogyásban?
Kardio edzés fogyás? Legjobb kardió edzés a fogyáshoz

Nővény és kert
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit