Kardio edzés fogyás? Legjobb kardió edzés a fogyáshoz

Ha olyan vagy, mint a legtöbb ember, akkor kardio edzés fogyás segíthet, és

De amikor arról van szó, hogy melyik kardió a legjobb a zsírégetéshez, el kell döntenie, hogy melyik sovány testtípust választja. Ha úgy edz, mint egy távfutó, akkor a távfutó testét kapja meg: kis izom, nagyon sovány a sok kilométertől, amelyek viszonylag lassabb ütemben jelentkeznek. Ha úgy fut, mint egy sprinter-rövid, és nagy intenzitású edzések-, akkor egy sprinter testét kapod izomnövekedéssel és zsírégetéssel.

Itt valamiben egyetérthetünk: az intenzitás a legfontosabb. Az intenzitás növekedésével több kalória égett el. Ezért a nagy intenzitású intervallum edzések nagyszerű választás, miközben megtartják (vagy akár növelik) az izmokat.

Kardio edzés fogyás

Íme a szakértők által jóváhagyott 10 legjobb kardió típus, amelyek segítenek a gyorsabb fogyásban és hamarabb megmutatni az eredményeket:

Kardio edzés fogyás?  Elliptikus

Ezeket a gépeket eredetileg úgy tervezték, hogy minimálisra csökkentsék a térdre és a csípőre gyakorolt ​​hatást, de így is kiváló edzést tesznek lehetővé. Mivel a hatás meglehetősen alacsony, a kalóriaégető hatás nem olyan nagy, mint más kardiógépekkel, mint a futópadok és lépcsőfokok. Az elliptikus gép azonban kiváló módja lehet a kalóriák elégetésének anélkül, hogy megkopna az ízülete. Az ember csak akkor égethet el közel 500-600 kalóriát óránként, ha mérsékelt ütemben halad, az intenzitás, a sebesség és az ellenállás növelésével még többet kihozhat belőle.

A legjobb módja a zsírégetésnek ellipszis alakban: Adjon hozzá egy nagy dőlést, hogy valóban több lábizmot aktiváljon, különösen a farizmát. Ez a mozdulat szimulálja a lépcsőzéseket ütés nélkül. Csökkentse az emelkedőt és növelje az ellenállást, és olyan sífutás érzése támad az edzésben, amely valóban működik a quadjain. A mostohamalomhoz hasonlóan ne tartsa túl szorosan a fogantyúkat, vagy a síneket, mert ez csökkentheti erőfeszítéseit, és váll- vagy csuklófájdalomhoz vezethet.

Futás (mérsékelt tempó)

Az egyenletes, mérsékelt ütemben futás biztos módja a zsír- és kalóriaégetésnek, de nem ez a leggazdaságosabb módja az izmok építésének vagy akár fenntartásának.

Az ember körülbelül 940 kalóriát képes elégetni egy óra alatt, miközben 8,5 perc / mérföld tempót fut-vagy 7 mérföld / órát a futópadon egy órán keresztül. Ezt szép, hosszú távon érdemes megtennünk néhány hetente, hogy tartsuk az aerob kapacitást, de ez sok kilométert jelent a ráfordított idő és erőfeszítés miatt. Hátrányok: Az ilyen ütemben futás az izmokat is lebonthatja, és a testét sok ütésnek teheti ki. Ha időnként hosszú távon szeretne hozzáadni, mindenképpen tegye ezt, csak válasszon nyomvonalakat, vagy lágyabb felületeket, mint a cemen.

A legjobb módja a zsírégetésnek hosszú távon: Ha futópadon fut, állítsa a lejtést 2-3% -ra, hogy szimulálja a kinti futást. Ez több kalóriát éget el, és valójában könnyebb a térde. Ha a futás unalmasnak tűnik, próbálja ki különböző útvonalakat a környéken, vagy csatlakozz egy helyi futóklubhoz. A partnerrel, vagy csoporttal való futás sokkal könnyebbé teszi a kilométereket.

Kardio edzés fogyás? Lépcsőmászó

A lépcsős hegymászó egy másik népszerű módszert kínál a zsír és a kalóriák elégetésére, de csak körülbelül 500-600 kalóriát egy ember mérsékelt tempóban. A magasabb lábemelés miatt a lépcsőzés más gyaloglásnál lényegesen több izmot használ fel – funkcionálisan erősíti a lábát. Az elsődleges hátrány: A lépcsőmászók nagy súlyt és nyomást gyakorolhatnak az ízületekre, így nehéz lehet a térdben szenvedőknek.

A legjobb módja a zsírégetésnek a lépcsőn: Próbáljon 90% -os, vagy annál nagyobb erőfeszítést tenni a lépcsőmászón 30 másodpercig. Ha 10-15 kört csinál ebből az edzésből, akkor a szokásos elégetett kalóriák fölé fűszerezi az edzést.

Kardio edzés fogyás? Ugrókötél

Oka van annak, hogy az ugrókötél a bokszoló edzés programjának alappillére: olcsó, könnyen elvégezhető, növeli a láb sebességét és rengeteg kalóriát éget el. Gondolj a kedvenc bokszolóidra, birkózóidra és harcosaidra – mindegyik ugrókötél. „Az ugrálókötél nemcsak a lábmunkát, a váll erőt és a koordinációt fokozza, hanem a sprintet is szimulálja, lehetővé téve akár 500 kalória elégetését mindössze 30 perc alatt.

A legjobb módja a zsírégetésnek egy ugrókötéllel: Bár nagyon kevesen tudnak 30 percig egyenesen ugrani a kötelet, a legjobb, ha időnként gyors és lassú ugrásokat teszünk a folytatáshoz. Ezt nem lehet nagyon jól csinálni? Ugorjon a lehető leggyorsabban egy percig, majd pihenjen 20-30 másodpercig. Ismételje meg, amíg befejezte. Ha gyakran utazik, dobjon egy ugrókötelet a bőröndjébe egy nagyszerű edzéshez anélkül, hogy el kellene hagynia a szállodai szobát.

Kardio edzés fogyás? Kerékpározás

A helyhez kötött kerékpárok a legtöbb edzőteremben az alappillérek, de oka van annak, hogy a legtöbb ember nem vár sorban a használatukkal: „Biztosan hajlandó, vagy intenzív ütemben haladni. Erőteljes beltéri kerékpározás, vagy centrifugálás során az átlagos 180 kg. Az ember óránként közel 1150 kalóriát égethet el, míg egy mérsékeltebb utazás csak ennek a felét égetheti el, körülbelül 675 kalóriát óránként.

Hogyan éget zsírt kerékpározással: Az álló kerékpáron végzett intervallumok nagyszerű módja annak, hogy minimális idő alatt maximalizálja a kalóriaégetést. Tartsa az intenzitást nagyon magasan az intervallumokon néhány percig, majd lassítson egy percig, vagy ismételje meg ezeket az időközöket, ameddig csak tudja.

Kardio edzés fogyás? Úszás

Az úszás egy teljes test edzés, amely a víz taposások második pillanatában kezdődik. Lényegében a gravitáció ellen harcolsz, ezért az izmaid extra keményen dolgoznak, hogy a felszínen maradj anélkül, hogy szünetet tartani, amíg ki nem jön a vízből. Valójában mindössze egy perc gyors úszással 14 kalóriát éget el.

Ne feledje, hogy a típusa különbséget tesz. Egy mellúszás kevesebb kalóriát éget el, mint a pillangó, ezért mindenképpen vegyen be különböző típust az edzésbe.

A legjobb módja a zsírégetésnek úszás közben: A vízben lévő kalóriák elégetésének egyszerű módja a víz egyszerű taposása. Megtehet néhány kört, majd tarthat egy vízközbeni lépést, majd megismételheti. Ha magas szinten tud úszni, akkor ússzon a lehető leggyorsabban, ameddig csak lehet. Ha nem vagy olyan erős úszó, akkor csinálj úszási időközöket: ússz olyan gyorsan, amennyire csak tudsz a medence hosszában és vissza, majd lassabban ússz ugyanazt a távot. Váltogassa ezeket az időközöket az edzés időtartama alatt.

Kardio edzés fogyás?  Evezés

Vessen egy pillantást bármelyik kollégista evezős testére, és biztosan irigyelni fogja sportos, v-szabású keretét. Az evezés azért szerepel a listán, mert remek módja annak, hogy a felső és alsó testet viszonylag alacsony feszültséggel illessze be az ízületek és szalagokba. Ez egy nagyszerű módja a hátsó lánc megmunkálásának is.” Az evezőgépen mérsékelt tempót követve akár 800 kalóriát is elégethető óránként egy 180 kg-os srác, de az intenzitás rövid sprintekkel történő növelésével ez a szám nagyon gyorsan meghaladja az 1000 kalóriát óránként.

A legjobb módja az evezős kalóriák elégetésének: „ Tartsa fel a mellkasát, és használja az egész testét evezéskor” – mondja Boudro. – De ne hagyd, hogy a karod végezzen minden munkát – próbáld meg használni a lábadat a mozgás elindításához. Evezős edzése: Állítsa be az órát 20 percre, evezzen 250 métert a lehető leggyorsabban, pihenjen egy percet, majd ismételje meg a teljes 20 percet.

Kardio edzés fogyás?  Nagy intenzitású intervallum edzés

A HIIT jól átgondolt edzést tesz lehetővé, miközben rengeteg zsírt és kalóriát éget el. HIIT edzések nagymértékben változhatnak, óránként 500 kalóriától 1500 plusz kalóriáig egy 180 kg-os férfi esetében. A HIIT edzések nagyszerűek az egyes gyakorlatok intenzitása, valamint a gyakorlatok és az ismétlések változatossága miatt. Bármilyen testtömegű mozgást párosíthat súlyozott mozgással és hagyományos kardio elemmel, és tökéletes receptje van egy csodálatos zsírégetőhöz.

A legjobb módja ennek: Keresse meg a Tabata, HIIT, nagy hatású aerob és intenzív intervallum órákat súlyokkal a helyi edzőteremben. Nincs edzőterem, vagy osztály? Nézze meg ezt a 10 HIIT edzést. Ügyeljen arra, hogy minimálisra csökkentse a pihenőidőket, hogy valóban maximalizálja erőfeszítéseit.

Kardio edzés fogyás? Sprintelés

A szabadban, futópadon, vagy akár lépcsőn vagy fehérítőn való sprint nagyszerű, hogy a legtöbb kalóriát égesse el a legkevesebb idő alatt. Nincs szükség semmilyen felszerelésre, és ezeket az edzéseket szinte bárhol elvégezheti. A futás egyszerű, és hatalmas mennyiségű kalóriát éget el – ha súlycsökkentésre törekszünk, ez vezeti a listát. „Míg az állandó állapotú futás, vagy kocogás sok kalóriát éget el, a sebesség és az intenzitás növelése valóban kifizetődő lesz.

A legjobb módja a zsírégetésnek a sprinteléssel: Ha kint van a pályán, próbálja meg egy kört sprintelni, majd kocogni. Ismételje meg ezt, ameddig csak tudja. Ha futópadon tartózkodik, végezzen 20–30 másodperces teljes sprintet, majd lassítsa le az övet és kocogjon egy percig, vagy ismételje meg. Stadionban, vagy lépcsőn? Fuss fel a csúcsra, amilyen gyorsan csak tudsz, majd kocogj, vagy sétálj le. „Soha nem jó ötlet lerohanni a lépcsőn, vagy a fehérítőn, ezért használja a lefelé irányuló részt aktív pihenőidőhöz” – mondja Adams. „Tényleg emelje fel a térdét, hogy nagyszerű akciókat nyújtson a farizmok, és rövid időn belül megnövelje a gyorshajtást.”

További cikkek

Fogyás combból? Hogyan fogyhat combról?
160 grammos szénhidrát diéta fogyás
Terhesség alatt fogyás? Fogyhat terhesen?
Fogyás 30 nap alatt? Melyek a súlygyarapodás gyakori okai?
Irritábilis bél szindróma fogyás? Hogyan vezethet súlycsökkenéshez
Jóga fogyás? A jóga segít a fogyásban?

Nővény és kert
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit