Női kerékpárok és teljes testedzés

Akár versenyző, akár szabadidős kerékpáros vagy, élvezheti a női kerékpárok vásárlás után rendszeres edzését. A kerékpározás kitartó tevékenység, míg az edzés egy anaerob tevékenység, vagyis a munkaidőszakok és a pihenőidők közötti időszakok. A rendszeres edzés azonban javíthatja az erejét, elősegítheti a csonttömeg fenntartását és segíti a sérülések megelőzését.

Női kerékpárok és a kerékpározás edzéstervek

Női kerékpárok és a kerékpározás edzéstervek
Női kerékpárok és a kerékpározás edzéstervek

Körülbelül 15 éve hetente folytatom az edzést, amely hosszabb, mint amennyire kerékpároztam. Úgy gondolom, hogy fontos szerepet játszik az edzésprogramban, amely magában foglalja a kocogást is. A középpontomban mindig az általános edzés állt, hogy erős maradjak és segítsenek a csontsűrűség megőrzését, ahelyett, hogy javítsam a kerékpározásomat. Lehet, hogy ha egy komolyabb versenyző kerékpáros lennék, akkor kizárólag a kerékpáros teljesítményem javítására összpontosítanék. Ehhez a edzésére fogok összpontosítani a kerékpározás kiegészítéseként.

Az erő, vagy az edzése nemcsak gyorsabbá, erősebb kerékpárosá teszi, hanem számos más előnye is van. Például:

Növeli anyagcseréjét, így több kalóriát éget el, ami segít az egészséges testsúly fenntartásában

Csontsűrűségének növelésével csökkenti az oszteoporózist

Javítja a hangulatát, és növelje önértékelését

Fokozza a szív- és érrendszeri képességeit

Erősíti a lábait, a csípőjét és a karjait, így jobbá váljon, így jobban fog kinézni.

Íme néhány tipp

Az edzőteremben végzett erőedzések során koncentráljon a nagyobb súly és kevesebb ismétlés helyett a kis súly és a nagy ismétlések helyett. A kerékpározás már edzi az izmos állóképességet, és javítani szeretné erőt a kerékpáron. Célja két-négy sorozat 8-10 ismétlése minden gyakorlatra.

Női kerékpárok és a hátizmok testtartás

Az erős hátizmok fontosak a testtartás fenntartásában kerékpáron. Helyezzen bele egy evezős gyakorlatot, például egy súlyzót az edzőterembe. Ez erősíti a hát felső részét a megfelelő formában a kerékpáron.

A súlyzót a markolatnál, kissé szélesebb, mint a vállszélesség. Hajoljon előre a csípőnél, tartjuk a derekát egyenesen. Húzza felfelé a rudat a mellkasa felé, könyökeivel a mennyezetig. Lassan engedje le a rudat vissza a kiindulási helyzetbe egy teljes ismétléshez.

Alsótest gyakorlatok

Míg a kerékpározás kiválóan alkalmas az izomtónusra és a fejlődésre, az egy lábbal végzett gyakorlatok elősegítik a lábak egyéni fejlesztését. Nem túl szokatlan, hogy az egyik láb dominánsabb, mint a másik, ezért az egyedi gyakorlatok elvégzése lehetővé teszi, hogy a gyengébb lábak erőt nyerjenek és stabilizálódjanak.

Alsó testének végezzen guggolást és egy lépést. Helyezzen súlyzót a hát felső részére, és álljon lábával körülbelül vállszélességben egymástól. Hajlítsa a csípőjét és térdét, engedje le a testét, mintha egy széken ülne. A combod párhuzamosak legyen a padlóval. Nyomjuk párszor, hogy ismétlődjön a guggolás.

Végezzen egy lépést egy padon. Tartsa a súlyzót minden kézben, és helyezze a jobb lábát az emelvényre. A térdét legfeljebb 90 fokkal kell meghajolni. Tolja át a jobb lábát, emelve a testet a padlóról. Lassan engedje le hátulját egy teljes lépés érdekében. Ismételje meg a bal lábaddal.

Alapképzés

Az erős mag segít megőrizni a helyes helyzetet a kerékpáron.

Kezdje egy híddal úgy, hogy a padlón feküdjön egy szőnyegen, térdét behajlítva, majd egyenes lábakkal. Nyomja le a sarkát, és emelje fel a csípőjét a földről, szorítva a fenékét. 

Természetesen rengeteg más nagyszerű gyakorlat van a hátának, az alsó testének és a vállának, ezek csak néhány példa.

Annak érdekében, hogy helyesen végezzen a megfelelő gyakorlatokat, azt javaslom, hogy keressen egy személyi edzőt, aki tapasztalattal rendelkezik a kerékpárosokkal való munkában, és kérje meg őket, hogy írjanak neked egy programot. Ha megengedheti magának, akkor dolgozzon velük rendszeresen. Ha a költségvetés nem áll ilyen messzire, akkor készítsen egy testreszabott programot, és rendszeresen frissítse.

További cikkek

Az allergiák oka az asztma?
Allergia tesztelés
Az allergiás vészhelyzetre való felkészülés
Búzaallergia
Szójaallergia
Dió földimogyoró allergia

  • Búrkifli recept házilag leveles tésztából videó
    Egyszerű búrkifli házilag készült, pláne a saját magunk által készített tészta. A  búrkifli videó receptben elsajátíthassuk, hogyan tudjuk Mi magunk összeállítani elkészíteni a búrkifli videó alapján. Búrkifli recept hozzávalók 4 db tojásfehérje 4-5 evőkanál cukor 4-5 evőkanál darált dió fahéj tojássárgája a kenéshez Leveles tészta hozzávalók búrkiflihez Leveles tészta videó 80 dkg finomliszt (BL 55)
  • Hubie Halloween amerikai vígjáték videó
    Hubie Halloween Október 31-e van Salemben, Massachusettsben, és egy város különc, odaadó közösségi önkéntese és polgártársa gúnyolódásának és legcsúnyább csínyeinek jóindulatú tárgya egy igazi nyomozás közepette találja meg magát, egy igazi gyilkos számára. Hubie Halloween Szereplők Adam Sandler Hubie Dubois Julie Bowen Steve Buscemi Rob Schneider Kevin James Kelli Berglund Ray Liotta Maya Rudolph Kenan
  • Leveles tészta recept videó
    Egyszerű leveles tészta házilag készült, pláne a saját magunk készített hajtogatott tészta. A videó receptben elsajátíthassuk, hogyan tudjuk Mi magunk összeállítani elkészíteni a leveles tészta videó alapján. Leveles tészta hozzávalók 80 dkg finomliszt (BL 55) 15 dkg vaj, vagy margarin 1,5 teáskanál só 1 evőkanál 20%-os ecet kb 4 dl kézmeleg víz  Vajas rész:  60
  • Aranygaluska tepsiben videó recept
    Egy egyszerű aranygaluska tepsiben (borzaskati népies nevén) házilag készült, pláne a saját finomra ízesítő szerekkel ízesítjük. A borzaskati videó receptben elsajátíthassuk, hogyan tudjuk Mi magunk összeállítani elkészíteni a aranygaluska tepsiben videó alapján. Aranygaluska tepsiben hozzávalók Tésztához: 50 dkg finomliszt (BL55 ) 2,5 dkg élesztő 6 dkg porcukor 5 dkg olvasztott vaj, vagy margarin 0,5 dkg
  • Meggyes piskóta recept videó
    Egy egyszerű meggyes piskóta házilag készült, pláne a saját hazai termékkel ízesítjük, A piskóta videó receptben elsajátíthassuk, hogyan tudjuk Mi magunk összeállítani elkészíteni a meggyes piskóta videó alapján. Forrás:  TT konyhája Meggyes piskóta recept hozzávalók 30 dkg finomliszt (Bl 55)  15 dkg puha vaj, vagy margarin  20 dkg cukor  5 db tojás ( L –

Egészség és szépségápolás
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu
Cheetah portál