Nem indul be a fogyás? Elégedetlen a testsúlyával

A fogyás egy folyamat, amely nem mindig történik meg, nem indul be a fogyás olyan gyorsan, mint szeretné. Míg az egészséges fogyás is időt vesz igénybe, okkal lehet, hogy nem lehet a fogyás, hogy érdemes figyelembe venni, ahogy felmérni a fejlődést.

Például talán elkötelezett a rendszeres edzés mellett, de nem éget el elég kalóriát. Talán eleget sportol és jól eszik, de olyan egészségügyi állapota van, amely zavarja a kilók leadására való képességét.

Sok dolog befolyásolhatja a fogyást, amelyek közül néhány nyilvánvalóbb, mint mások. Érdemes mindegyiket figyelembe venni, miközben olyan változtatásokon dolgozik, amelyek eredményeket hoznak.

Nem indul be a fogyás? Az alvás elvesztése

Az alváshiány hozzájárulhat a súlygyarapodáshoz. Egy 2006 -os tanulmány szerint azok a nők, akik öt órát aludtak éjszaka, nagyobb valószínűséggel híztak, mint azok, akik hét órát aludtak. A  kutatók azt feltételezik, hogy:

Az alvás elvesztése éhségérzetet okozhat, még akkor is, ha nem.

Az alváshiány befolyásolhatja a kortizol – az étvágyat szabályozó egyik hormon – szekrécióját.

A fáradtság miatt kihagyhatja a gyakorlatokat, vagy egyszerűen kevesebbet mozoghat, kevesebb kalóriát égethet el.

Az elegendő alvás elengedhetetlen, ha fogyni próbál, nemcsak azért, mert ez fizikailag, hanem mentálisan is hatással van rád.

Az alváshiány zavarosnak, zavartnak, ingerlékenynek érezheti magát, és akár a depresszióhoz is hozzájárulhat, ami befolyásolhatja az aktivitási szintjét és az ételválasztást.

Minden nap ugyanabban az időben felkelni és lefeküdni, elkerülve az olyan stimulánsokat, mint a koffein, néhány órával lefekvés előtt, és egyéb változások sokat segíthetnek a pihenés javításában.

Miért fontos az alvás a fogyás szempontjából? Stresszes érzés

A stressz és a súlygyarapodás, vagy a fogyás hiánya kéz a kézben jár. Az  állandó stressz számos egészségügyi problémához vezethet. Íme néhány módja annak, hogy a stressz befolyásolja a fogyókúrát.

Sóvárgás megtapasztalása: Amikor stresszesek, vagy boldogtalanok vagyunk, sokan nyúlunk a “cukor- és zsírtartalmú” kényelmi ételekhez.

A kortizol növelése: Az alvás hiányhoz hasonlóan a túl sok stressz is növeli a kortizol termelését. Ez nemcsak növeli az étvágyat, hanem extra hasi zsírraktározást is okozhat.

Az edzések kihagyása: A levertség, a fáradtság, vagy a stressz miatt az edzés túl ijesztőnek tűnhet.

A krónikus stressz kezelésének jó kiindulópontja, ha a nap folyamán rövid pillanatokat szán arra, hogy tudatosan ellenőrizze önmagát és csökkentse feszültségét. A tudatos meditáció jó módja annak, hogy nyugodtabb legyen az életed.

A meditáció csökkentheti a túlzott evést és csökkentheti az érzelmi evést. 

Ne feledje, hogy a krónikus stresszt nem lehet egyedül megoldani. A tanácsadóval, vagy orvosával folytatott beszélgetés segíthet azonosítani a stresszorokat és a kezelésük legjobb módjait.

Nem indul be a fogyás?  A Mindfulness meditáció csökkentheti a hasi zsírt? Túl sokat eszik

A súlycsökkenés egyik legfontosabb tényezője az, hogy hány kalóriát fogyaszt, és hány kalóriát éget el – vagy a kalóriafogalom a kalóriabevitelben.

Nyilvánvalónak tűnhet, de ha nem követi nyomon minden nap a kalóriáit, előfordulhat, hogy többet eszik, mint gondolná. Valójában a kutatások azt találták, hogy a legtöbben alábecsüljük, mennyit eszünk, különösen akkor, ha kimegyünk enni.

A JAMA-ban közzétett 2008-as tanulmány megállapította, hogy a kutatásban résztvevők alábecsülték, hogy az esetek közel 100% -ában mennyi kalória van egy magas kalóriatartalmú ételben. 

Például, ha értékeli a kalória tartalma egy étteremben, a résztvevők alábecsülni kalória 463 956. 5  Ez egy elég nagy eltérés, és az egyik, hogy könnyen befolyásolhatja a fogyás céljait. Az étrend pontosabb követése érdekében próbálja ki ezeket a tippeket.

Nem indul be a fogyás? Határozza meg igényeit

Kezdje azzal, hogy kiszámolja, hány kalóriát kell törekednie a fogyásra.

Nem indul be a fogyás? Vezess étkezési naplót

Ha megszokja, hogy az étkezési naplóba írja le, hogy mit eszik, arra készteti, hogy valóban gondoljon arra, mit eszik. Használhatja saját jegyzetfüzetét, vagy online követő programját. Legalább egy hétig minden nap jegyezze fel a táplálék bevitelt, a lehető legpontosabban: Mérje meg adagjait, olvassa el az élelmiszerek címkéit, vagy hozzáférjen a táplálkozási információkhoz, ha étkezik.

Nem indul be a fogyás? Elemezze étrendjét

Az online nyomon követési webhelyek gyakran áttekintést nyújtanak arról, hogy hány kalóriát fogyaszt, valamint a különböző tápanyagok lebontását. Segíthetnek abban is, hogy objektív képet kapjon az általános étkezési szokásairól, így megkeresheti a kalóriák csökkentésének módjait. Még azt is fontolóra veheti, hogy együttműködik egy regisztrált dietetikussal, aki pontosabb ajánlásokat tehet az adatai alapján.

Nem indul be a fogyás? Lassú anyagcsere tapasztalása

Az anyagcsere számos okból lelassulhat, amelyek közül az egyik az életkor, különösen akkor, ha nem őrzi meg izomtömegét. Egyes becslések azt mutatják, hogy az izomtömeg minden évtizedben körülbelül 4 százalékkal csökken 25 és 50 év között, ami fontos, mivel a sovány izom több kalóriát éget el, mint a zsír.

Ha még mindig ugyanannyi kalóriát eszel, mint az anyagcserém, akkor a súlya idővel emelkedhet. Kezdje el most gyakorolni és emelni a súlyokat, hogy kordában tartja az anyagcseréjét.

Nem indul be a fogyás? Túl kevés edzés

A testmozgás természetesen döntő fontosságú eleme a fogyásnak, de nehéz eldönteni, hogy megfelelő edzéseket végez -e, vagy elég kalóriát éget el. Kezdje azzal, hogy áttekinti az általános programját, hogy megértse, mennyit sportol, és mennyi mindenre van szüksége.

A fogyáshoz a szakértők gyakran napi 60-90 perces edzést javasolnak. Ha nagy intenzitású edzéseket végez, ez a szám akár 30 percre is csökken.

Ha nem vagy közel ehhez, akkor ez egy kiindulópont. Ez azonban nem jelenti azt, hogy napi két órát kell elkezdeni edzeni. Valójában ez rossz ötlet, ha nem vagy hozzászokva ehhez az erőfeszítéshez, mivel ez sérüléshez, kiégéshez, vagy túl edzéshez vezethet.

Vagy növelnie kell az edzés idejét és intenzitását, hogy megfeleljen a súlycsökkentési céljainak. Vagy módosítania kell súlycsökkentési céljait, hogy megfeleljen annak, amit ténylegesen csinál.

Ne felejtsük el, ez nem csak a strukturált gyakorlatokról szól. Az egy órás edzés nem zárja ki a következő nyolc -kilenc órás ülést (ezt sokan megteszik).

A testmozgás mellett próbáljon minél aktívabb lenni: Tartson rendszeres szüneteket a számítógépről, sétáljon, amikor csak lehetséges, nyújtózkodjon, viseljen lépésszámlálót, hogy megnézze, hány extra lépést tud bejutni, korlátozza a TV -ben töltött időt stb.

Ha több mint 8 órát ül, akkor ez még egy oka lehet annak, hogy problémái vannak a fogyással. Ha úgy találja, hogy edzései ütköznek, fontos megtalálni a módját, hogy a helyes úton maradjon.

Nem indul be a fogyás? A hétvégék levétele

Nem ritka, hogy a hét folyamán jól teljesít, csak azért, hogy a hétvégén egy kicsit túl lazítson a testmozgásban és az étrendben. Jóllehet az alkalmi szünet és finomság jó, a hétvégi következetes elengedés károsíthatja a fogyókúrás célokat.

Általánosságban elmondható, hogy ahhoz, hogy egy kiló zsírt fogyjon egy héten, 500 kalóriát kell csökkentenie diétával és vagy edzéssel minden nap. Ha csak öt napig csinálod, akkor túlevés, vagy kihagyás az edzésen a következő kettőre, ez olyan, mint egy lépés előre és két lépés hátra.

Ez nem azt jelenti, hogy soha nem kezelheti magát, de a helyes úton kell mondania az eredményeket.

Íme néhány javaslat, amelyek segítenek abban, hogy a hétvége ne a lehető legjobban teljenek.

Nem indul be a fogyás? Ellenálljon a szabadoknak

Ahelyett, hogy laza lenne szombaton és vasárnap, válasszon egy -két csemegét, hogy élvezze a hétvégét. Ezután maradék időben tartsa be egészségesebb étrendjét.

Nem indul be a fogyás? Kerülje a jutalmakat 

Ha egész héten egészségesen étkezel, csábító, hogy meg akarod jutalmazni magad. Jó motiváció, hogy van valami, amire várni kell, de próbálja meg jutalommal jutalmazni magát élményekkel, például mozival, vagy bevásárlóközponttal, nem pedig étellel.

Nem indul be a fogyás? Mozogj

Jó, ha a hétvégén pihenésre tervez egy kis időt, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen ülőnek kell lennie. Egy kellemes séta a családdal, vagy a labdarúgás dobása a hátsó udvaron nem biztos, hogy strukturált gyakorlat, de mégis számít.

Nem indul be a fogyás? Tervezze meg a szórakozást

Ha szeretnél egy kicsit a hétvégén kényeztetni magad, tervezd be a finomságokat az étrendbe és a testmozgás rutinjába, hogy igazán élvezhesd őket. Ha péntek este pizzát szeretne, tervezzen egy könnyebb ebédet a hét elején, és emelje fel például a csütörtöki edzést.

Egészségügyi állapota van

A fogyás összetett folyamat, amely számos tényezőt érint. Néhányat mi irányíthatunk, például az étrendünket és a testmozgást. Dolgozhatunk a stressz kezelésén és a jó alvási szokások kialakításán is.

Vannak olyan tényezők, amelyek befolyásolják a fogyást, amelyeket nem tudunk ellenőrizni, például génjeink, nemi különbségeinek (beleértve a hormonok hatását is), az életkorral kapcsolatos változások és egyéni testtípusok.

Ha az étrend és az aktivitási szint változása ellenére sem fogy le, keresse fel orvosát, hogy kizárja az okát. Ez nem csak akkor fontos, ha az erőfeszítések ellenére sem lát különbséget a skálán vagy a testében, hanem még inkább, ha megmagyarázhatatlanul hízik.

Számos egészségügyi állapot és gyógyszer kapcsolódik a súlygyarapodáshoz.  Tájékoztassa kezelőorvosát, ha egy hónap alatt több mint öt kilót hízik anélkül, hogy az étrend, vagy a testmozgás megváltozna.

  • A súlygyarapodást okozó körülmények
  • Pajzsmirigy állapotok
  • Gyógyszerek a cukorbetegség kezelésére
  • Kortikoszteroid (szteroid) gyógyszerek
  • Néhány antidepresszáns gyógyszer (SSRI)
  • A magas vérnyomás kezelésére használt béta-blokkolók
  • Antipszichotikus és görcsoldó gyógyszerek
Nem indul be a fogyás? Türelmetlennek lenni

Az, hogy nem fogysz le, még nem jelenti azt, hogy nem fogsz pozitív eredményeket elérni. Lehet, hogy a teste olyan változtatásokat hajt végre, amelyeket egy mérleg egyszerűen nem tud mérni, ezért a sikeresség értékelése a súlya alapján néha elkeserítő. Gondoljon ezekre a kérdésekre, amikor az eredményeket nézi.

Nem indul be a fogyás? Reálisak a súlycsökkentési céljaim? 
Nem indul be a fogyás. A fogyás egy folyamat, amely nem mindig történik meg, nem indul be a fogyás olyan gyorsan, mint szeretné. Míg az egészséges fogyás is időt vesz igénybe, okkal lehet, hogy nem lehet a fogyás, hogy érdemes figyelembe venni, ahogy felmérni a fejlődést.

A szakértők egyetértenek abban, hogy a reális fogyókúrás cél egy hét alatt fél kilótól két kilóig fogyni. Ha ennél többet veszítesz, nem valószínű, hogy fenntartható lesz.

Nem indul be a fogyás? Látok valami eredményt?

Felejtsd el a skálát. Használjon más változtatásokat mérőeszközként. Íme néhány ötlet, amelyeket áttekinthet.

  • Vesztes akkor is, ha nem fogysz
  • A ruhák észrevétele másképp illik
  • Karcsúsítás valahol

Lehet, hogy nem erősödik fel, vagy nem veszíti el centimétert azokon a helyeken, amelyeken látni szeretné a változásokat, de ez nem jelenti azt, hogy máshol ez nem történik meg.

Nem indul be a fogyás? Adtam magamnak elég időt?

Gyakran három, vagy több hónapba telik, amíg jelentős változásokat észlel. Sok ember számára ez tovább tarthat. Ne feledje, hogy a folyamat nem mindig lineáris. Hacsak nem követi az étrendjét és a testmozgási programját 100 % -ban, akkor hétről hétre nem fog ugyanolyan mértékben fogyni.

Nem indul be a fogyás? Kapok más kívánatos előnyöket?

Más szóval, jobban érzi magát? Jobban alszik? Erősebbnek érzi magát? Készíts egy listát, és nézd vissza, ha valaha is kedvetlennek érzed magad. Ne feledje, hogy ezek is nagy nyeremények.

Fontolja meg személyi edző felvételét, ha segítségre van szüksége a reális személyiségi és súlycsökkentési célok beállításában.

Nem indul be a fogyás? Irreális célok elérése

Sok embernek irreális elképzelései vannak arról, hogy mit jelent egészséges súlynak lenni.  Ha levesz minden olyan okot, amiért le akarsz fogyni, és bármi köze van a kinézetedhez, van -e más oka a fogyásnak? Veszélyben vannak olyan betegségek, mint a cukorbetegség, vagy a szívbetegség? Egészségtelen tartományban van a BMI -je?

Az orvosával folytatott beszélgetés segíthet megbizonyosodni arról, hogy kívánságai és céljai összhangban vannak azzal, ami nem csak a szervezet számára egészséges, de lehetséges. Néhány ember számára a fogyás fontos eleme lehet az egészség megszerzésének és megőrzésének.

De ha egészséges, vagy a jelenlegi súlyodban, akkor a legjobb, ha fáradozol, hogy kitaláld, hogyan lehet elégedett a súlyával.

Ne feledje, hogy az egészséges test nem minden egyforma, és hogy a negatív gondolkodás becsaphatja, hogy olyan dolgokat higgyen el magáról, amelyek egyszerűen nem igazak. Próbáljon összpontosítani minden olyan dologra, ami tetszik a testében. Ha megbecsüli mindazt, amit a teste megtehet, javíthatja a testképét.

További cikkek

Fogyás combból? Hogyan fogyhat combról?
160 grammos szénhidrát diéta fogyás
Terhesség alatt fogyás? Fogyhat terhesen?
Fogyás 30 nap alatt? Melyek a súlygyarapodás gyakori okai?
Irritábilis bél szindróma fogyás? Hogyan vezethet súlycsökkenéshez
Jóga fogyás? A jóga segít a fogyásban?
Kardio edzés fogyás? Legjobb kardió edzés a fogyáshoz
Motiváció fogyás legjobb fogyókúrás tipp
10 kiló fogyás? Hogy fogyjon gyorsan 10 kilót?
Fogyás víz? Hat ok, amiért a vízivás segíthet a fogyásban

Nővény és kert
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit