Fogyás combból? Hogyan fogyhat combról?

Először tegyünk félre valamit az útból: a foltok csökkentésének vagy a test bizonyos részeiből származó zsírvesztés gondolata mítosz. Tehát semmit sem tehet a fogyás combból, vagy a lábak zsírjának csökkentése érdekében.

Ennek oka az, hogy a zsírvesztés mindenhol a fogyás során történik, és nincs befolyása arra, hogy hol és mikor történik először. „Az egészséges táplálkozással és a testmozgással csökkentheti a testzsírt, de a szervezete nem tudja, hol égeti el a zsírt. Bárhol is van zsír a testeden, az le fog jönni. És zsírok vannak az egész testünkben. Ezenkívül a nőknél a zsír hajlamosabb a comb területén felhalmozódni, mint a férfiaknál, a kutatások kimutatták.

Egyetért ezzel, hozzátéve, hogy a zsírvesztés (általában) a fogyás kalória hiányának megteremtésével jár. Ahogy pedig elveszíti a zsírt, edzéssel erősítheti és alakíthatja testét, és izmokat építhet egy kívánt területen.

Tudom, nem pontosan azt, amit hallani szeretne (nincsenek parancsikonok!). De néhány lépést megtehet a puffadás és a gyulladás csökkentése, valamint a lábak tónusának csökkentése érdekében, miközben mindenütt fogy. Íme néhány fontos szokás, amelyet figyelembe kell venni.

Fogyás combból – Ügyeljen a sóbevitelre.

A só megtartja a szervezetben a felesleges vizet, és ez felfúvódást okoz, ami hatással lehet az egész testére, beleértve a csípőt és a combot is. A víz követi a sót, így minél többet eszik, annál több vizet tárol el, ahelyett, hogy a veséje kiszűrné. Ha visszavágsz, szinte azonnal észreveszed, hogyan érzed magad, és hogyan illik a ruhád.

Az American Heart Association ajánlásai szerint a legtöbb embernek napi 1500 milligramm nátriumra van szüksége (a felső határ 2300 milligramm) – de sokan közülünk ennél jóval többet kapnak. Csökkentse a feldolgozott élelmiszerek, például mártások, konzerv zöldségek és levesek korlátozásával, amelyek gyakran nátriummal vannak dúsítva.

Adjon hozzá több elektrolitot az étrendhez

Láttad őket a sportitalokban, de az elektrolitok, mint a kalcium, a magnézium és a kálium, sok egészséges élelmiszerben bőségesen megtalálhatók, amelyek már szerepelnek az étrendben.

Mindegyik – és különösen a kálium – versenyez a sóval. Minél több [elektrolit] van nálad, annál kevesebb sót fog visszatartani a szervezeted. Segít stabilizálni a folyadék egyensúlyt, így a szervezet kiöblíti a vízvisszatartást.

A sötét leveles zöldek, a joghurt és a banán kiváló forrása a különböző típusú elektrolitoknak. Mindenkinek napi kilenc adag gyümölcsre és zöldségre kell törekednie : két-három fél csésze adag gyümölcsre, a többi zöldségre (egy csésze nyers, vagy fél csésze főtt növényre).

Fogyás combból – A szénhidrátok

Amikor a szervezet a szénhidrátokat glikogénné alakítja át, akkor a vízzel együtt a májban és az izmokban tárolódnak. Ez azt jelenti, hogy minél több szénhidrátot eszel, annál több vizet tárol a szervezeted. Ezért sokan azt tapasztalják, hogy azonnal fogynak néhány kilót egy alacsony szénhidráttartalmú diétával. Ennek nagy része a víz súlya.

Fogyás combból – Kerülendő szénhidrát, ha meg akarja előzni a cukor bevitelt

  • Rizstorták
  • Fehér rizs
  • Gabona
  • Fehér kenyér
  • Burgonyaszirom
  • Muffin
  • Fehér tészta
  • Tortilla pakolások
  • Bagel
  • Gyümölcslé
  • Ízesített joghurt
  • Szóda
  • Fancy kávéitalok
  • Sütemények

Fogyás combból – Rizstorták

A „diétás ételeknek” tekintett rizs sütemények valójában csak üres kalóriák, amelyek nem töltenek fel. Süteményként 17 szénhidrát van, ami sem túl alacsony. Cserélje le egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal, hogy több rostot, hasonló szénhidrátot és nagyobb telítettséget kapjon.

Azt javasoljuk, hogy legalább 75-100 gramm szénhidrátot fogyasszon naponta, bár néhány embernek jóval többre van szüksége, a magasságától, súlyától és aktivitásától függően.

Csak ne hagyja ki a teljes kiőrlésű gabonát, mert kiváló töltőanyag, szív egészséges rost, valamint folsav, vas, magnézium, antioxidánsok és fitonutriensek. Ha nem biztos a szénhidrát tartalmában, forduljon táplálkozási szakemberhez.

Fogyás combból – Kezdje a reggelt egy csésze kávéval.

A kávé nagyon enyhe vizelethajtó hatással rendelkezik, és stimulálhatja az anyagcserét, a szervezet zsírégető képességét és az edzéseket. Ez azt jelenti, hogy van olyan, hogy túl sok kávé. Olyan összeomlásokhoz vezethet, amelyek hozzájárulnak az éjszakai túlevéshez, és általában nem érzik jól magukat. Azt javasolja, hogy legfeljebb napi két csészét fogyasszon.

Fogyás combból – Vigyen magával vizes palackot

Intuitívnak tűnik, de minél kevesebb vizet iszol, annál jobban tartja a tested. A bőséges vízfogyasztás eltávolítja a felesleges sót és folyadékokat, amelyekre a szervezetnek nincs szüksége, csökkentve a puffadást.

Segít az étvágy visszaszorításában is, mivel a kiszáradás utánozza az éhséget. Napi két -három liter folyadékot igyekezzen elérni – magasabb szinten, ha sportol, vagy kint meleg van.

Fogyás combból – Kihagyja a koktélokat.

Néhány itallal egész sok kalóriát lehet hozzáadni a napi bevitelhez. Függetlenül attól, hogy sört, vagy vegyes italt fogyaszt, az amerikai nemzeti orvosi könyvtár szerint könnyedén hozzáadhat legalább 100-110 kalóriát italonként.

Azok az ételek, amelyeket befolyásoltság alatt fogyasztanak, általában sem optimálisak. Valójában az Appetite folyóirat tanulmánya kimutatta, hogy a mérsékelt alkoholfogyasztás 24 százalékkal nagyobb valószínűséggel rendeltek, például sós krumplit, ivás után. És nem csak az ételek minősége befolyásolja a súlyát, hanem a bevitt mennyiség is, különösen akkor, ha az estét nem egy kiadós étkezéssel kezdte.

Tehát, ha korlátozza a pia fogyasztásának mennyiségét és gyakoriságát, ez segíthet az esetleges súlycsökkentési célok elérésében.

Fogyás combból – Adjon hozzá egy kardio edzést az ütemtervhez.

Az aerob testmozgás egy másik módja a felesleges só és folyadék kiürítésének, mondja Moskowitz. Sőt, minden olyan tevékenység, amely felgyorsítja a pulzusát, a legjobb megoldás a kalóriák elköltésére és a testzsír elégetésére – beleértve a csípőt és a combot is. Minél magasabb a kalóriaégetés, annál nagyobb kalóriahiányt hozhat létre, és annál valószínűbb, hogy lefogy – és csökkenti a zsírt.

Ne feledje: hidratáltnak kell maradnia. Célja, hogy óránként 4-8 decivel több vizet igyon intenzív edzés közben, és egyen elektrolit tartalmú ételeket, ha több mint egy órán keresztül tartózkodik az edzőteremben.

Fogyás combból – Próbálja követni az étkezését.

A napi nyilvántartás vezetése minden elfogyasztott ételből segít a helyes úton maradni és elszámoltathatónak lenni, amikor a testzsírt akarja leadni. 

A diéta követése azt is jelenti, hogy az étkezéseket a lehető leggyakrabban előre megtervezzük. Az élet akadályokba ütközik, és nehéz pályán maradni, ezért az étkezések megtervezése biztosan segít.

Fogyás combból – Egyél több rostot és fehérjét

Csomagoljon minden étkezést rost- és fehérje tartalommal, hogy fokozza a fogyást, mivel mindkét makrotápanyag segít teljesebbé tenni kevesebb kalóriát.

A fehérje különösen elengedhetetlen a sovány izomzat építéséhez, amitől a lába nagyszerű lesz. Naponta 25-35 gramm rostot és 75-100 gramm fehérjét próbáljon ki zöldségből, gyümölcsből, teljes kiőrlésű gabonából és sovány húsból.

Fogyás combból – A comb edzése és erősítése

Bár nem tudja észrevenni-csökkenteni a comb zsírt, meg tudja edzeni az izmait, hogy azok erősek legyenek.

Célozza végig a combjait, ha görcsös lökéseket, sumo guggolásokat és guggolásokat végez. Fókuszáljon a belső és a külső combjára és a szalag lábszár emelésével. Üsd meg combizmokat holt emelésekkel, fordított lábgöndörítésekkel és hidakkal combizom -gyakorlattal.

Válassza ki a kedvenc gyakorlatait minden csoportból, és végezzen el nyolc -12 ismétlést maximális súlyával, összesen 3-4 sorozatot. Ideális esetben hetente kétnapos láb edzéseket végezzen, összekeverve a több izomból álló összetett mozdulatokat (gondoljon guggolásra és lökésre) célzottabb gyakorlatokkal (például hidak és combhajlító gyakorlat).

Fogyás combból – Egyik nap guggolj, másnap pedig ugrálj.

Igen, megfeszítheti a combjait az izom és az erő növelése érdekében, de nem szeretné ugyanazokat a gyakorlatokat elvégezni. 

A test bizonyos részeiből származó zsírvesztés gondolata mítosz. Tehát semmit sem tehet a fogyás combból, vagy a lábak zsírjának csökkentése érdekében.

Néhány példa: Adja hozzá az elülső guggolásokat a rutinjához, és célozza meg a quadjait, míg a hátsó guggolások jobban megdolgoztatják a farizmot és a combizmokat. Összpontosítson az egylábú mozdulatokra és a stabil izmait, beleértve a belső és a külső comboka.

Fogyás combból – Találja meg a pihenés és a helyreállítás módját

A stressz hatására a szervezet olyan hormonokat termelhet, mint a kortizol, amelyek miatt a szervezet zsírt raktároz. Nézze, nem lehet teljesen megszabadulni a stressztől, de meg kell találnia saját módszereit, amelyek segítenek minimalizálni azt.

Kell néhány ötlet? Próbálja meg beosztani az időt a munkától és/vagy a telefonjától távol, sétálni, gyakorolni a meditációt, és élvezze az öngondoskodást, például olvasást, masszázst, vagy beszéljen egy barátjával, aki segít a kikapcsolódásban.

Fogyás combból – Tegye az alvást prioritássá

Ha nem alszik eleget, egészségtelen ételeket választhat, aki azt javasolja, hogy legalább hét és fél órát kapjon éjszaka. Ha nem alszol jól, megnöveli az étvágyát. Másnap éhesebb leszel, és általában szénhidrátok és zsírok miatt. Ha fáradt vagy, a tested feldolgozott szénhidrátot és cukrot akar enni, hogy ébren maradj.

A teljes alvási ciklus minden éjszaka a kalóriaégetést is elősegíti. A REM alvás sok kalóriát éget el. Ha nem alszol jól, több energiát tárolsz zsírként, ahogy egyre inzulinrezisztensebbé válsz, és ezek a magasabb inzulinszintek elősegítik a zsírraktározást. Ha problémái vannak az elalvással, ezek a tippek segíthetnek.

További cikkek

Macskagyökér tea milyen előnyei vannak
Diólevél tea vastagbélgyulladásra
Stresszoldó tea? Legjobb teák stressz és szorongás ellen?
Tea cserje? Hogyan termesztik a teát?
Kasvirág tea? Hogyan készítsünk kasvirág teát?

Nővény és kert
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit