Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Hogyan?

Ha kitalálod, hogyan fogyhatsz hetente 1 kg -ot, akkor ez kemény teljesítmény lehet, ha az egészségügyi utazás elején vagy. Talán nem tudja, hol kezdje, vagy néhány kutatást végzett a legjobb étrendekről, és most túlterheltnek érzi magát. Esetleg heti 1 kg fogyás mintaétrend?

Annyi ellentmondó információ található az interneten, hogy az indulás keményebb lehet, mint maga a tényleges edzés.

De ha valaki úgy döntött, hogy javítja a testösszetételét – elveszíti a zsírt, növeli az izomzatot és a hangot – akkor itt az ideje, hogy tisztázza, hogyan fogja ezt elérni. És – ezt kristálytisztán kell megfogalmazni -, amely nem foglalja magában a hóbortos és összeomló étrendet, a korlátozást, vagy a nélkülözést.

Tehát vonja le a vállát a méregtelenítő tea hirdetésekről, és meneküljön aktívan az árnyékos internetes oldal „ zsírégető ” kiegészítők rovatából-hamarosan lefektetjük a tudomány által támogatott szakértői tanácsokat arról, hogyan lehet biztonságosan lefogyni hetente 1 kg-ot.

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Először is, mennyi az 1 kg?

Tehát 1 kilogramm (kg) ami azt jelenti, hogy ha hetente 1 kg -ot fogyni, havi 4 kg -ot fogyni.

Hány kalóriát kell elégetni ahhoz, hogy lefogyj 1 kg -ot?

Oké, törjük össze a számokat, és akkor belemerültünk abba, hogy pontosan mit kell tennie.

Egy kiló zsír – a zsírt általában körülbelül 3500 kalória energia. Ez azt jelenti, hogy ha hetente 1 kg -ot szeretne leadni (egészséges és fenntartható mennyiség, bár nem ajánlott ennél többre lőni), akkor egy hét alatt 7700 kalória hiányt kell létrehoznia.

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Lehetséges heti 1 kg fogyás?

Lehetséges, igen. De mivel mindenki és minden szervezet más, ez függ a kezdő súlytól, az aktivitástól, a táplálkozástól és az alvástól , valamint más tényezőktől, például a stressztől és a hormonális ingadozásoktól.

Ha kitalálod, hogyan fogyhatsz hetente 1 kg -ot, akkor ez kemény teljesítmény lehet, ha az egészségügyi utazás elején vagy. Talán nem tudja, hol kezdje, vagy néhány kutatást végzett a legjobb étrendekről, és most túlterheltnek érzi magát. Esetleg heti 1 kg fogyás mintaétrend?

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? 11 tipp a hasi zsír biztonságos és fenntartható elvesztéséhez

A heti 1 kg -os fogyás nem lesz mindenkinek megfelelő – egyszerűen lehet, hogy nincs annyi felesleges zsír, amit elveszíthet. Vagy lehet, hogy többet kell vesztenie, és először úgy érezheti, hogy hetente több mint 2 kilót fogy.

Nem számít a kiindulópont, ne feledje, nem minden hét lesz ugyanaz, és próbálja meg nem túl stresszelni. Csak arra koncentráljon, hogy megkapja, amit helyes.

Ráadásul, bár sok nő számára az 1 kg egészséges fogyás, végül is csak szám. A lehető legegészségesebb életmód vezetése a megfelelő eredményeket hozza.

Ezt könnyebb mondani, mint megtenni, tudjuk. De most szabadságot ad magadnak, hogy kissé lazítsd céljaidat – esetleg próbálj meg mindent megtenni, amennyire csak tudsz, és lépj el a merev szabályoktól.

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Lehet fogyni 1 kg -ot edzés nélkül?

Lehet – a zsírvesztés, többek között, energiahiányt okoz, így a szervezet a testzsírt használja fel üzemanyagként. Az izom nélküli zsírvesztés azonban nem biztos, hogy a végső esztétikát eredményezi. És nem fogod learatni a testmozgással járó egészségügyi jutalmakat.

A legegészségesebb test számára jó terv lehet a tápanyagokban gazdag étrend párosítása rendszeres erőnléti edzéssel és kardió edzéssel. Hamarosan megtaláljuk a legjobb módszert erre.

A testmozgással nemcsak zsírt lehet veszíteni és izmokat építeni, hanem számtalan előnye van az izzadságnak. Az orvosilag bizonyított, hogy a rendszeres fizikai tevékenységet végző nők:

  • akár 35% -kal alacsonyabb a szívkoszorúér -betegség és a stroke kockázata
  • akár 50% -kal alacsonyabb a 2 -es típusú cukorbetegség kockázata
  • 50% -kal alacsonyabb a vastagbélrák kockázata
  • akár 20% -kal alacsonyabb a mellrák kockázata
  • 30% -kal alacsonyabb a korai halálozás kockázata
  • akár 83% -kal alacsonyabb az osteoarthritis kockázata
  • akár 68% -kal alacsonyabb a csonttörés kockázata
  • 30% -kal kisebb esési kockázat (idősebb felnőttek körében)
  • akár 30% -kal alacsonyabb a depresszió kockázata
  • akár 30% -kal alacsonyabb a demencia kockázata

Fú. Ez sok előnnyel jár. Nem tudja, hol kezdje? Hadd vezessünk.

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Hogyan kell gyakorolni, hogy hetente 1 kg -ot fogyjon

A legtöbb szakértő egyetért abban, hogy a legjobb gyakorlat a zsírégetéshez az, amit valójában végez. Minden rendben van vízzáró tervvel, de ha nem teszed meg, nem ér semmit.

Legyen szó izzadásról minden nap vagy hetente párszor, fontosabb, hogy az edzések minőségére összpontosítson a mennyiségen túl.

Ezzel együtt egy olyan terv, amely ötvözi az erősítő edzéseket a sovány izomépítés és a magas intenzitású intervallum edzés – HIIT – zsírégető foglalkozások, valamint az alacsony intenzitású egyensúlyi kardió ( gyaloglás, kocogás) számára.

Végül, minél több izom van, annál gyorsabban éget zsírt.

A legjobb táplálkozási tippek hetente 1 kg fogyáshoz

Először is, a hosszú távú egészséges szokások kialakításának feltétele az, hogy mindent mértékkel vegyünk – beleértve a mértéket is! Ez azt jelenti, hogy nem esünk abba a csapdába, hogy kiiktassuk az egész élelmiszercsoportokat, vagy azt hisszük, hogy „így fogunk enni”, amíg le nem fogyunk, majd „vissza nem térünk a normális kerékvágásba”.

Ehelyett összpontosítson arra, hogy mit adhat hozzá a napi étrendhez az egészség javítása érdekében – például igyon több vizet, rendszeresebben!

Íme öt praktikus tipp a helyes táplálkozási láb eléréséhez:

  • Igyál több vizet
    Naponta legalább nyolc pohárral igyekezzen. Éhesnek érzi magát? Igyon egy pohár vizet, és várjon 10 percet – lehet, hogy csak szomjúság.
  • Lassítsa le az evést
    A kutatások azt mutatják, hogy minél tovább rágja az ételt, annál kevesebbet fogyaszt.
  • Fogyasszon rostos ételt
    A teljes kiőrlésű kenyér, a burgonya, a diófélék és a gabonafélék hosszabb ideig elégedettnek érzik magukat.
  • Kissé csökkentse az adag méretét
    Csak egy kicsit. Ez csökkenti a kalóriabevitelt, miközben könnyen karbantartható.
  • Fogyasszon magas fehérjetartalmú ételeket
    Főleg edzés után 30 percen belül. Ez segít abban, hogy hosszabb ideig jóllakottnak érezze magát, és segíti az izmok helyreállítását.
Mit kell enni ahhoz, hogy hetente 1 kg fogyjon?

Annak érdekében, hogy pontosan kitalálhassa, mennyit kell ennie ahhoz, hogy elérje a testösszetételre vonatkozó céljait, valamint hogy jóllakott és boldog maradjon – a makrók kidolgozása jó kiáltás lehet.

Heti 1 kg fogyás mintaétrend? Nem ismeri a makrókat?

A makrotápanyagokra utal, és az élelmiszereket a tápanyagok három kulcs kategóriájára bontja: szénhidrátok, fehérjék és zsírok. Attól függően, hogy mit szeretne elérni – fogyni, fenntartani vagy hízni – a makrók manipulálásának módja komoly előny lehet.

Például azoknak, akik sovány izomzatot szeretnének szerezni, nagyobb mennyiségű fehérje lehet az étrendjükben, mint azoknak, akik zsírosodni szeretnének, és esetleg nehezebben fogyasztják a szénhidrátokat.

Mikor érdemes enni, hogy hetente 1 kg fogyjon?

Az étkezés időzítése egyéni. Ha az ütemterv szerint néhány nap reggel 5 órakor, másnap pedig 11 órakor kel – hello, szigetelő élet! – mindenkinek más a napja. Ennek ellenére vannak olyan időzítések, amelyek segíthetnek elérni céljait, ha 9–5 ütemtervvel tartózkodik otthonról.

Reggel

Az első dolog az ébredés után

Itt az ideje, hogy vizet fogyasszon – valójában 500 ml -t – egy német tanulmány szerint, amely azt mutatta, hogy azután 24% -kal fokozta az anyagcserét 90 percig. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy a szervezetnek több energiát kell költenie ahhoz, hogy a hideg vizet lehűtse a maghőmérsékletre. Egyszerű hackelés: tegyen egy üveget a hűtőszekrénybe, mielőtt Bedfordshire -be indul, hogy készen álljon, amikor felébred.

Reggeli előtt

A British Journal of Nutrition tanulmánya szerint , ha izzadni kezd, mielőtt bedugja a reggelit tálba, az lehet a jobb választás, ha fogyni szeretne, mivel közel 20% -kal többet égethet, ha edz „böjti” állapot. „Alacsony a vércukorszintje, ezért a szervezetnek zsírt kell használnia az izmok működéséhez”

A böjt edzések azonban nem mindenkinél működnek. Próbáld ki, és nézd meg, milyen érzéseket kelt benned.

Reggeli

Lehet, hogy ez csak az erősebb gyomrúaknak szól, de a böjtölés megszakítása sovány fehérjével-legyen szó akár pulykamellről, vagy akár steakről-a több zsírégetés kulcsa lehet.

A British Journal of Nutrition kutatása szerint a magas fehérjetartalmú ételek, például a hús és a dió reggeli fogyasztása nagyobb teltségérzethez vezetett. Próbáljon párosítani egy pulykamellet egy marék mandulával – ez az egyszeresen telítetlen zsírok nagyszerű forrása, amely segít a hasi zsírégetésben.

Délután – Ebéd

Ebédidő lehet az étkezés, hogy a legjobb, ha fel az adag mérete, a tanulmány szerint az, hogy a talált azok, akik ettek 40% -át a napi kalória szénhidrát és a fehérje előtt 03:00, csökkent átlagosan 11% – 9% -kal szemben, akik vacsora közben fogyasztották a legnagyobb ételt.

Az ebéd lehet az az étkezés is, amelyet a legjobb, ha a probiotikumát fogyasztja. A  megjelent tanulmány szerint a probiotikus lactobacillus gasseri 12 hetes szedése összesen 4,6 százalékkal csökkentette a hasi zsírt. A probiotikus étkezés közbeni fogyasztása „fokozza a jóllakottságot és a teltségérzetet”.

Délután közepe

A növényi vegyületben gazdag EKGC -ben gazdag zöld tea elősegítheti a

zsírégetést. Valójában napi három csésze közel öt százalékkal csökkentheti a súlyát – állítja egy francia tanulmány. Tömör a matcha zöld tea porhoz – akár 40 százalékkal is növelheti a szervezet kalóriaégetési sebességét.

Este – Vacsora

A legjobb, ha korán étkezik, ha zsírt szeretne fogyni, mivel az alvás előtti több órás étkezés nem segíti a szervezetet az emésztésben, és lefekvés előtt nyugalmi állapotba kerül. A zsírveszteség maximalizálása érdekében vacsorázzon korán, majd körülbelül 14 órán át böjtöljön másnap reggelig.

Vacsora után

Vacsora után előnyös lehet egy 10 perces sétára menni, mivel az étkezés utáni könnyű testmozgás csökkentheti a vércukorszintet és megakadályozhatja a zsírraktározást. Ha nem olyan helyen lakik. Ahol biztonságosan és két méteres távolságban másokkal együtt kimerészkedhet. Akkor ez a jóga póz is ismert az emésztési zavarok enyhítésére: feküdjön hátra, kezét térdre téve, lélegezzen ki és ölelje meg térdét a mellkasához. Óvatosan ringassa oldalról oldalra 5-10 lélegzetvételig.

Lefekvés ideje

Azok, akik állandóan rossz minőségű alvást kapnak, nagyobb valószínűséggel szenvednek jelentős súlygyarapodást – ezért próbáljon meg minden este legalább hét órát tartani a kortizol szintjének kordában tartására. „Ez a [ kortizol ] hormon szabályozza az étvágyat. “Ha nincs szinkronban, soha nem fogja érezni a teltségét”.

További cikkek

Fogyás combból? Hogyan fogyhat combról?
160 grammos szénhidrát diéta fogyás
Terhesség alatt fogyás? Fogyhat terhesen?
Fogyás 30 nap alatt? Melyek a súlygyarapodás gyakori okai?
Irritábilis bél szindróma fogyás? Hogyan vezethet súlycsökkenéshez
Jóga fogyás? A jóga segít a fogyásban?
Kardio edzés fogyás? Legjobb kardió edzés a fogyáshoz
Motiváció fogyás legjobb fogyókúrás tipp
10 kiló fogyás? Hogy fogyjon gyorsan 10 kilót?
Fogyás víz? Hat ok, amiért a vízivás segíthet a fogyásban
Nem indul be a fogyás? Elégedetlen a testsúlyával

Nővény és kert
Mai hírek friss
Apró-Nokedli.eu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on reddit
Reddit